Ad|oS Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 http://www.bt.no/lokalt/article424142.ece Synes det er dyrt nok å forsikre bil, om ikke folk skal begynne med forsikringssvindel i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 smarte folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 hehe, en fin blemme det:P 100.000 rett ut vinduet pga egen dumhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Vet med sikkerhet om ett slik tilfelle som er utført i Vestfold også. Der ble det mistanker om svindel, men gikk svindlerens vei til slutt desverre. Tror nok dette er en av mange måter uærlige mennesker skaffer seg kroner på. Den gamle M5 min ble også forsøkt svindlet ved at den til slutt ble meldt stjålet, deretter funnet utbrent. Legger til at jeg ble utsatt for en ulykke med den bilen der det tok lang tid før oppgjøret kom. Til tross for ett navngitt vitne (som aldri ble kontaktet) tok det sin tid grunnet den skyldige i ulykken var Kona til presten/klokkeren i Hønefoss. Troverdigheten legges automatisk til dem som er eldre og "respekterte" i vårt samfunn skjønner jeg. Men nok om det. Vraket beholdt jeg, solgte det, og det ble rettet opp igjen og solgt videre til en som vraket den igjen... Denne fikk ikke kroner for bilen da det var en utforkjøring og kasko var noe han mente han ikke trengte. Den ble da grovrettet (elendig finish, men teknisk bra), godkjent og "stjålet" kort tid etter godkjenning. Heldigvis ble ræv nakken tatt for dette. Var ikke godt se bilen stå på Viking utbrent kan jeg huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 bilen min har blitt svindlet. den ble meldt stjålet, og funnet igjen i et skogholt helt ribba. int. styling. dører og div. var "borte" men IKKE startsperra... dette ble sagt til selskapet, de sa: "ja, vi vet det. men får ikke gjort noe" hva faen...?? (dette var 2 eigere før meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 http://www.bt.no/lokalt/article424142.eceSynes det er dyrt nok å forsikre bil, om ikke folk skal begynne med forsikringssvindel i tillegg.... Begynne med forsikrings svindel Det er vel et fenomen som har existert siden forsikringselvskapene begynte Det foregår svindler for myyye penger dessverre Og det er det vi forbrukere som må betale via høyere premier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå