Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å skal bytte bærekuler på E36'en. Tenkte at jeg skulle skru ut bærebroen slik at jeg fikk bedre tilgang til å få ut gamle samtidig som jeg fikk presset inn de nye. Alt gikk greit å få av og sånt untatt det ene leddet midt på bærebroa, fikk av bolten men resten ville ikke av. Så nå sitter jeg med sjegget i postkass og får faan ikke av bærebroen. Lite hjelp i å skru sammen igjen da jeg fant ut boltene på bare spinner på bærekulen!!!

Noen som har en god plan for at jeg klarer å få ut bærebroen uten å ødelegge det midterste leddet!!??? Hvis jeg herper det så må jeg ha nye bærebroen til 1500 laken for hver!! Legger med bilde så folk skjønner hva jeg prater om.. Tips taes imot med stor takk!!

23604.gif

Skrevet

1500 laken var jo drøyt for bærebru da...;)

er vel ikke ofta man tar av denne når man ikke skal bytte? har vel en tendens til å sitte rimelig godt, gjerne med rust og faenskap.

Skrevet

Du må nok forklarer deg litt bedre. Så kan jeg kanskje hjelpe deg.

Du har klart å skru ut muttern på bolten litt og så banket bolten løs men ikke tatt muttern helt av og når du skrur på den nå så går bolten rundt? Har jeg forstått rett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...