Gjest Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 540i vurderes solgt! Bilen ble tatt med til Norge i 1998 på flyttelass. Har gått i stavanger inntil jeg tok over bilen. Ikke ungdomskjørt. Bilen fremstår i meget god stand. Den har vært brukt forholdsvis lite og oppbevart mye i garasje. KM-stand kan dokumenteres, fullt servicehefte. Meget bra kjøreopplevelse med den manuelle 6-trinns kassen. Her har du krefter i massevis. Bilen er godkjent for 301hk ifølge vognkort. Nylig foretatt service. Grunnet endret jobbsituasjon med mye pendling vurderer jeg å skifte til en mindre bil.. Useriøse bud ønskes ikke! Ta kontakt om du lurer på noe heller. Bilen ble levert med mye ekstrautstyr, deriblant Premium HIFI lydanlegg, sort skinninteriør, navigasjon, tv, 5 stk skrudde orginale bmw felger og fullelektrisk førersystem med elektrisk justering av sete,rygg,nakkestøtte og ratt. Ellers er bilen oppfulgt med servicer og er godt påpasset av alle eiere. En meget strøken BMW 540im tatt alderen i betraktning. Ta kontakt for spørsmål Kmstand : 99779 / 62000 miles Mvh Stig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Prisantydning 279 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Flott bil... Km... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Heisann, har glemt å opplyse km-stand.. skal endre det nå! Bilen har gått 99 779km / 62 000 miles.. siste service på 58 000 miles. tenkte å få kodet om speedometeret til km før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvorfor selge? Har ikke du nylig kjøpt denne..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jepp, men fikk meg ny jobb igjen og trenger en pendlebil.. får jeg den prisen jeg har satt for 540`en selger jeg. Om jeg får en haug med skambud så selger jeg ikke! Liker bilen utrolig godt og har ikke lyst å selge, men jobber så mye nå at jeg nesten ikke har tid til å kjøre uansett. I tillegg har jeg en 325 cab, så det er grenser for hva økonomien tåler:) Har fått 6 henvendelser etter jeg la den ut på finn.no for to dager siden, men er mye pjatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bumper denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Forsatt til salgs? Du ser ikke for deg en M3 som pendlerbil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Heisann! m3 som pendlebil blir vel litt i overkant:) Men bilen er fortsatt til salgs ja:) Har en del intr. høyeste budet er 262000 akkurat nå.. Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Xenonlys? Fungerende telefon? Navi kart? Hvordan er FM-frekvensene lagt inn på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har ikke Xenon nei.. Er vel det sammen med ryggesensor og regnsensor jeg ikke har av det typiske norske utstyret! Men er jo en del annet snadder som trekker opp:) Har skandinaviakart tror jeg.. er ikke helt sikker, men fungerer bra! Fm frekvensene er på oddetall 101,1 101,3 101,5 etc... Har ikke berørt meg noe heldigvis:) Kongebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg