johjoa Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Hei! Da var det på tide med en liten oppdatering... ikke så mye som har skjedd men har vært å kjøpt takluke og Rød/Hvite baklykter i dag. så fikk jeg montert baklysene og prøvemontert takluka.
johjoa Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Hei igjen! En liten oppdatering. Det har vært veldig lite rustfjerning men jeg brukte gårdagen til å fjerne en tektyl lignende masse i reservehjulsbrønnen for å komme til rusten som har dannet seg der. ellers ble det gjort lite. Så det ble det en liten photoshot, så man kan bruke som førbilder til oppussing. I dag ble det tatt fatt i det ene av bilens elektriske feil. Vindusviskerne og anlegget funker ikke, ikke noe liv og... Vi konstaterte tidlig at det var kontakt i mellom sikringen så vi skrudde opp sikringspanelet. og etter litt måling fant vi ut at det ikke kom strøm forbi sikringen. Etter nermere undersøkelse var det faktisk sikkringen som var ødelagt, men bare av og til så når vi målte kun sikringen så funket den, mens når vi satt den nedi ble kontakten brutt. Skifta sikkring og alt funka perfekt! Deretter gikk vi vidre for å se hva som fikk sikringen til å gå, og vi nøkket ut CD-spilleren for å se på ledningsnettet bak siden det er det eneste som er ettermonter på den kretsen. Til min store skrekk fant jeg ledninger som bare tvinnet med hverandre og hatt på litt elektrikertape... og tapen hadde begynt å falle av mange plasser. på de innerste ledningene var 1mm isolasjonen bare forsvunnet midt på ledningen. Etter litt arbeid fikk vi fikset isolasjonen rundt de bakerste ledningene og fikk satt på noen ordnrlige spleiser på de fremste ledningene.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Tidenes rep.løsning! Bra du fikk ordnet opp i det. Liker planene dine. Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå