Anderslien Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg ønsker å kjøpe et pent brukt M5 instrument til min E34. Kontakt meg hvis du har et Anders
Turbo-Knut Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Har E32 750-panel hvor speedometeret er går til 280km/t. Da vil du fremdeles ha "økonomi"-måler og girindikator;)
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Han har så mange rør ut bak at han må ha minst to slike 750-paneler.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Har visst tatt bort halvparten, så mulig det holder med ett.... He-he!
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Hehe, høres bra ut. Men det kan jo uansett være lurt å spesifisere delenummer, siden det finnes flere forskjellige M5-paneler som ikke passer overens med hverandre. Og om noen av de passer på en 540i (hvis det er der det skal) er for meg uvisst, men alle M5-paneler passer ihvertfall ikke.
Anderslien Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Hehe, høres bra ut.Men det kan jo uansett være lurt å spesifisere delenummer, siden det finnes flere forskjellige M5-paneler som ikke passer overens med hverandre. Og om noen av de passer på en 540i (hvis det er der det skal) er for meg uvisst, men alle M5-paneler passer ihvertfall ikke. Jada, mobb de fire eksosendestussene mine, men det har jeg ordnet opp i. Har kun på ene siden nå Jeg vil ha et som passer min 540. Har et prosjekt på gang som legges ut snart, så da skjønner du at jeg vil ha nytt speedometer Må jeg finne delenummeret på speedometeret jeg har da? Er ikke bare å kjøpe et som stammer fra en ganske ny m5 med kjørecomputer? Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå