msport Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har tenkt og kjøpe meg rondell 58 felger og m5 speil fra schmiedmann. Men de uorginale varene, er det stor forskjell på de fra orginal varen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Veit ikkje med M5, men har i allfall erfart at visse typar uoriginale M3-speglar kan kallast for SKROT! Dvs. at halve plutseleg kan ligge på asfalten ein dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 aah okey.. Varen er uoriginal, men i samme kvalitet. Pris inkl. Moms: NOK 3,774,38 Til den prisen burde det ikke være noe skrot;P Men og få de lakket i samme farge som bilen. Hva vil det koste ? Bilen min er cosmosschwarz metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 nesten 3800 spenn for speil..? sinnsykt... men bare pass på at det er fjærer i de så de gir etter,ellers kan biltilsynet kicke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ja helt sinnsyk pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 er bra speil! har dem selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 replica felger er både og, har ikke erfaring med de der, men jeg er generelt skeptisk til replica. mange blir ovale bare du ser på dem. kommer litt an på hvor mye gummi du skal tre på da selvsagt. skal du ha skikkelig lavprofil ville jeg kjøpt anerkjent felger eller brukte org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er bra speil! har dem selv! Har du de uorginale eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg har de uorginale ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg har de uorginale ja! Oki. Rå bilen din forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå