Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Lasta ned et spill i stad. M3 Challenge. Der får man kjøre E92 M3. Interiøret ser bra ut, bilens eksteriør er bra laget, V8 lyden er tøff og spillet er generelt artig! Et screenshot jeg tok Finner spillet på bhmotorsports.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 har vært postet en del ganger før, men vannvittig morsomt, iallefall me ratt og pedaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 krever det ubërmenchlich data for å kunne spille dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 nei, jeg spiller på en bærbar, 512ram, 1,7ghtz. 64mb grafikkort. fungerer relativt utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ok, bør jo klare det da forhåpentligvis.. Har samme specs, bare 1024 ram tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 og så står det mercedes benz på den streamern på tribunen:S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hehe, dette var kult spill!! Grom lyd og god kjørefølelse.. Noe jeg synes mangler i mange bilspill om dagen! Herlig med masse instillinger.. Selv prøver jeg nå å vende meg til det brutale draget når du skrur av DSP og TC.. Bilen blir jo groteskt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Spillet er ganske så kult, men er det bare meg eller en bilens styring helt mongo? Kjører alltid utfor når jeg skal svinge, selv i lav fart lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 bah, trodde tråden var om prøvekjøring jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå