AlXz Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Har en E36 med manuelle vinduer (sveive-vinduer). Så kan jeg muligens skaffe EL-vindu mekanismen fra en annen bil... Men det jeg lurer på her nå er hva jeg må huske på å ta med.., mekanismen, kabler, osv..?? Hvordan plukkes dette ut?? Og, er det mulig at vinduene blir stående igjen i den bilen jeg plukker ut el-vindu mekanismen av?? Takker for alle svar
AlXz Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Ingen som har gjort dette før? Eller vet hvordan el-vinduene er iforhold til sveivevinduene? Hva som skal byttes ut.., og om dem er ulikt festa inni døra osv.??? Takker for alt av svar og tips
mrbatnes Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 jeg villa skrudd ut alt inni døren for å vere sikker edit: send en PM til jensemann23, mener på at han har byggd om til eletriske vinduer på e36 sedan.. (bydde over meg på el vinduene )
AlXz Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Takker. Nå må jeg bare få lagt opp ledninger og byttet heisene... Noen som vet åssen det skal være kobla...?? Den ene heisen har 2ledninger i kontakten, mens den andre har mange flere... Skal det noe relé eller styringsboks kobles på her??? (Litt usikker på om jeg har alt ennå..., og sikring skal vel være der??) Takker for alle svar
Loffen Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Har gjort dette selv. Skal skrive en liten ugreiing senere, evt i løpet av helgen. Har det litt travelt akkuratt nå.
Mr_Sunde Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Heisen på førersiden har sikkert mest ledninger i og med at den har automatikk på opp og ned.
AC Schnitzer Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Heisen på førersiden har sikkert mest ledninger i og med at den har automatikk på opp og ned. Det ble vel standard på alle vinduene etterhvert
AlXz Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Har gjort dette selv. Skal skrive en liten ugreiing senere, evt i løpet av helgen. Har det litt travelt akkuratt nå. Fint om du får fiksa det Er litt usikker på om jeg har alt jeg trenger av kabler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå