opasb Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Hei, holder på og shine opp fronten på bilen min, er en e30 shadowline. Lurer på om dere har noe tips om hvordan jeg skal få plastiken fremme svart igjen? nå er den sånn sliten svart plastikk farge. tips? Er det hellalykter orginalt på e30? det er "fuktighet" i mine. kan jeg åpne lyktene eller få dette fikset? takk for svar
opasb Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 ingen som har tips? har hørt snakk om noe plastikk fornyer? eller må jeg lakke??
JoCCe Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Ja, smør på med autoglym bumper care Funker utroli bra, blir nesten ny bil Evt vaske grundig å lakkere grillen silkematt.
erl1d Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 tror jeg ville gått for lakkering i silkematt. Er jo kjempe enkelt når du allerede har tatt ut grillen...
Fliid Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 E30 kom både med Hella og Bosch lykter. Bosch på nyere dato. Fukt i disse lyktene (Den eldre typen som ikke er linse lykt) er helt vanlig. Har hørt at dette var noe av grunnen at BMW gikk over til Linse lykter når de skulle "lage" facelift, da disse ikke har det store "problemet". Du kan få folk som har greie på det til å splitte lykte, men nei, det har ikke noe for seg. Å borre ett hull på 1 mm osv. i lyktene har heller ikke noe for seg da dette ofte drar med seg mer problemer. Har selv boret hull i den ene min, men det lekker fra toppen så det er kun for å få vannet ut og bare en midlertidig løsning.
bjalle Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 En midlertidig løsning er å ta ut pære og tørke dem helt innvendig med en hårføner.
opasb Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 blir og bruke hårføner eller noe rett før eu-kontroll da
rolfi Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg kjøpte noe som heter Plastikk-lakk eller noe slikt på Mekk. Pussa litt her og der på grillen, lakka, og enda ser det helt nytt ut. Er godt og vel over en måned siden jeg gjorde det. Kanskje til og med 2. før: http://i57.photobucket.com/albums/g233/ ... lde064.jpg etter: http://i57.photobucket.com/albums/g233/ ... lde048.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå