328i touring Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Gå inn og skjekk produktene på www.silkemotor.no Har prøvd de. Reklamen lyver ikke. Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Gå inn og skjekk produktene på www.silkemotor.noHar prøvd de. Reklamen lyver ikke. Kjempe fornøyd. Håper får guds skyld det hjelper noe eller man merker noe.. Var jo ikke akurratt billig, men jeg kunne gjerne vært prøve kanin Det enkleste er ofte det beste.. Heller ta og blås ut litt av bilen og vend motoren til litt høyere turtall, man merker det! Edit: jobber du der selv eller? Send meg ei flaske så skal jeg teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Reduserer mekanisk friksjon i motorer med hele 80% Dette høres litt snodig ut. Så forresten en test (i regi av tv-programmet Fifth Gear) hvor målte hvor stor effekt man kunne forvente å få fra slike produkter. Testen konkluderte med at produktene ikke fungerte (les: lavere effekt enn med "ren" bensin uten tilsetning). Skal ikke påstå at produktet som nevnes i denne tråden er lureri, men ting som virker for godt til å være sant er som regel nettop det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 For min del så er det flere ting som forteller meg at denne tråden er reklame, men mulig jeg tar feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå