Benna Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har en e30 318 ståendes som jeg ikke trenger, som jeg nå skal selge. eu-godkjent i februar, og går helt fint, men er ikke så fin å se til. Endel rust! Fargen er hvit. Mangler bakfanger. Gode sommer og vinterhjul. Den er kjørt 230000 km. Det må endel arbeid til for at dn skal bli fin utvendeig, men en god arbeidsbil/delebil. Gi Bud! Bilder kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Noen defekter? Bilder? Hva er utgangsprisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Bilen starter og går? Er årsavgifta betalt? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 får komme med første (skam?)bud, usett:P 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Bilen starter og går ja, brukes daglig. Og årsavgift er betalt Må ha mer en 1500 for dn, da beholder jeg den heller selv ;P beklager for at d ikke har kommet noen bilder, men er veldig opptatt fortiden, mn skal prøve å få tatt noen bilder av den i løpet av et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 bilder er høyst interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg