skisseper Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 trenger ei klokke til e34. tror da det er bare 1 type på det karosseriet? min er 91mod iaffal. aner ikke hva jeg skal by for den men en symbolsk sum som takk for hjelpa er på sin plass. la oss si 100 spenn inkl frakt. da den får plass i en liten boks til 30 spenn. er vel ikke det første folk plukker ut av vraka biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 boks= pakke på posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Mener du en slik analog klokke hvor nesten "alle" har kjørekomputer om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg mener den gode gamle analoge klokka med + og - på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Du kan lett får min for den symbolske summen. Må bare finne ut hvor den har gjort av seg først. Send meg en pm med adresse m.m, så kan vi ta det derifra hvis av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå