olechr Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hei, jeg tenkte og kjøpe meg noen m5 felger til 525i'en min. Men lurer på hva de er verd. 225/35 17toms framme, 235/35 17toms bak. Selger med 2 nesten nye dekk bak og må ha nye dekk frammfre pga spissing feil. De ser bra ut, noen skraper her og der. Men noen som vet ca pris på de? Han sier han vil ha 6000kr for slik de er nå. Hva sier dere? Slenger med f.eks bilde av felgene. http://members.shaw.ca/a.tang/mcontour.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvis det er org m5 i ok eller bra stand med dekk du vil ha vil jeg si 6 lapper er en bra pris. pass på å sjekk at de er org da det er mye replica ute å går. replica er verdt bare halvparten vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvordan vet jeg at det er "ekte" m5 felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 det står bmw på baksiden av felgen. hvis du vet hvordan designet skal være, er det kun det du kan se det på. edit: så bildet nå, riktig felg på bildet hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Det der er ikke M5-felger, de heter M contour. Dette: .. og dette: .. er M5-felger. M5 ble også levert med M parallell spoke helt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hmm... da så.. men noen som vet om de er verdt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 he he var litt kjapp da jeg så på bildet m contour passer ikke 5 serie uten spacere. prismessig er det det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå