Gå til innhold

stengt


325icab_88
 Share

Anbefalte innlegg

har du grenrør på lager eller? er over kåt på grenrør om dagen :P er detta skikkelig laga så det ikke sprekker og greier? og hvordan er det meningen at detta skal monteres da de er så lange? må det sveiseapparat og greier til?

Kunne ihvertfall tenkt meg et slikt sett! hva slags dim er det på røra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du grenrør på lager eller? er over kåt på grenrør om dagen :P er detta skikkelig laga så det ikke sprekker og greier? og hvordan er det meningen at detta skal monteres da de er så lange? må det sveiseapparat og greier til?

Kunne ihvertfall tenkt meg et slikt sett! hva slags dim er det på røra?

Har dessverre ikke dette på lager. men kort leveringstid. Dette er skikkelig laga og vil ikke sprekke :)

Du har Pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du e46 m3 speil som passer til e36 coupe? eventuelt e39 m5 speil? Selger du fortsatt tårnavstiver til e36 for 400,-?

Hei

Har slike E46 M3 speil til E36 2D :) Har dessverre ikke M5 speil til E36.

Selger fortsatt avstivere i carbon til E36 med 6 er for 400,- ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du e46 m3 speil som passer til e36 coupe? eventuelt e39 m5 speil? Selger du fortsatt tårnavstiver til e36 for 400,-?

Hei

Har slike E46 M3 speil til E36 2D :) Har dessverre ikke M5 speil til E36.

Selger fortsatt avstivere i carbon til E36 med 6 er for 400,- ja :)

Er de med elektisk justering? varme?

oppfolding? pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med varme, el justering og folding. 2000,-

PS: Skal også til Drammen på Bimmers treffet i morgen. Det er da selvsagt mulig å bestille varer slik at du kan få det levert der (mot at det er på lager selvsagt). Kommer også til å ta med en del avstivere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stive priser du tar for noe du kjøper på Ebay, blir det sånn med den planlagte Nettbutikken også eller?

Her kan dere se alt hva 325icab_88 har handlet på Ebay:

http://feedback.ebay.com/ebaymotors/ws/ ... =25&page=3

Skjerp dere karer, her er det mye å spare på å kjøpe selv, jeg har selv handlet mye deler fra Ebay og bare hatt positive erfaringer, det går greitt så lenge man handler fra Kjøpere med brukbare karakterer.

2000,- for ett sett med uorginale M5 speil til E39, dette kan man kjøpe på ebay til ca 1000-1400,- ferdig levert hjemme.

Ett annet eksempel

Tårnavstivere til E36

http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0=

Dette er nøyaktig de samme som Selger nevnt tidligere i tråden selger, han har til og med stjålet bilder av disse å lagt de ut her, dette er ikke lovlig, ser han har prøvd å viske bort navnet på de opprinnelige selgerne på Ebay.

NB! dette er bare informasjon, blir jeg utestengt fra forummet so be it, men jeg synes ikke det er rett at en forumbruker skal komme her å si han skal selge varer i nettbutikk basert på egne kjøp fra Ebay.

Useriøst spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3 speilene.. varme, elektrisk!?

Adapter til min 318 99 mod medfølger eller?

De har varme, el justering og elektrisk folding :D

Dette er formstøpte speil, ikke slike med adapter og tull. Passer rett på din bil :)

Ikke meningen og lage unødvendig mange poster her no, men hva menes med elektrisk folding!? sånn at speilene "bretter seg inn" når man låser bilen!? 8)

Har sett det på enkelte biler, ser ganske fett ut ihvertfall!! :twisted:

Da tar jeg de jeg da ;) Forskudd eller oppkrav!? send meg en PM med info, så overfører jeg så fort som mulig. Er utålmodig så hadde vært fint om du kunne sendt før helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...