Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bestilte et flagg sammen med en brukt m20b25 topp hos klausen 30.1.08

toppen fikk jeg etter 4-5 dager, men ikke skikkeligt pakket, lagg i en pappboks med et plett på siden, det medførte da til brukket register kam hjul.

når jeg så demonterer kammen, ser kam bukkene og kammen helt for******* ut, masse spor og riper. :( da jeg sier jeg vil returnere den, sier han det ikke er snakk om.

jeg bestilte jo også ett flagg men det har jeg fortsatt ikke sett noe til, enda det har godt 1,5 måned siden. kommer altid opp med nye unskyldninger, "glemt å sende det", "posten må ha mistet det" osv, vist han idet heletatt gidder å svare...

ville bare si i fra hvilken erfaring jeg har med karen, håper ingen andre har hatt samme trøbbellet

Nå er det flere sider av denne saken. Og du kan ta dette opp med selger selv, og ikke begynne å dra dette opp midt i en salgs tråd.

Skrevet

Har selv handlet av Klausen Tuning 3 ved 3 forskjellige anledninger og kan bare si at jeg er kjempefornøyd med priser og service,kan og nevne at da jeg hentet delene jeg hadde bestilt så hørte jeg denne toppen det er snakk om i hans egen bil og den gikk meget pent,faktisk så pent at jeg trodde denne motoren måtte være totalt overhalt,inntrykket mitt er at er du seriøs så blir du behandlet seriøst,litt off topic dette,sorry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...