osjaavik Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Driftet rett ut av veien i går og inn i en haug med steiner, etter at jeg fikk tauet opp bilen av en kompis var det tilsynelatende ingen synlige skader(sett bort i fra forfangeren min). Så jeg tenkte jeg skulle se etter olje på garsje gulvet etter en god natt søvn, og riktig nok der var det en oljeflekk på størrelse med en tallerken. Noen som har noen tanker om hva problemet er og hvordan det skal fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 bunnpanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 mye styr å bytte/ reparere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 bestille fra koed og ca 12 skruer og ca 5 liter olje så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kan og tette med kjemisk metall. Funker det Du må finne sprekken eller " hullet", ellers er det jo dødfødt:P Edit; Så sant det er bunnpannen som har fått en trøkk, noe som er høyst sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Puh, flaks... var bare filterbeholderen til oljen som hadde fått seg en trøkk så det sprutet olje ut av den.... 2omdreininger med 13millimeteren så var alt i topp stand igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 hehe... noen som har det fint... har en cabe som bare ikke vil bli ferdig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 denne flekken... du sa den liknet på en talerken. likner den litt på Ari Behn sitt servise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå