Gå til innhold

98 540iat vare


derrick
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt.

140000km

Bakseter følger med (imp 2001/2002)

Svart skinn (std. stoler)

El klima, soltak, dsc, tåkelys, armlene, bmw-aerodynamic pakke, kvite blink, kj.komp, multiratt, steptronic m.m

Nye sommer dekk og nesten nye v.dekk. Nylig oljeservice på motor og girkasse inkl filterskift på begge deler.

Hadde samtidig sjekk av bolter til oljepumpe (ingen løsnet)

Bud over 160000 vurderes evt bytte i diesel stv. eller varebil (bmw).

Tlf 99610478

29082007218nl0.jpg

29082007220rd1.th.jpg09102007269wd1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 hadde selfølgelig vore kjekt, men siden eg har hund blir det litt upraktisk :cry:

Ellers koster det for mykje å sette inn bakseter no, då vil det heller lønne seg å finne en med kvite skilt trur eg.

Ellers er bilen grei, 18tommerane (på første bilda) har kast og bør kjøpast 2 nye. Har ellers 16"BBS-krysseiker med helt nye dekk. Litt kosmetiske bagateller er det, har litt flassing i klarlakk under vinduslist. Men dette er veldig lite synlig. Varsellys for handbrekk lyser (er skifta bremsebelegg) og lampa for airbag lyser av ukjent grunn.

Men ellers er det en fin og god bil med passande motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau stemmer. Skulle liksom kjøpe 525tds, men so klarte eg ikkje la vere å slå til på denne :)

Ja , min 525tds gikk til slutt for over prisfolangende ( det var 2stk som skulle ha bilen , og begge bydde over) .. Tror jeg hadde siktet meg inn på en 530d om jeg var deg , eller en litt nyere 525d med M57 motoren på

ca 160hk ..

Nydelig 540 foresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...