kazynor Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 har ikke hørt noe fra denne kællen i det siste...noen som vet hvorfor? han skulle ha sendt noe til meg i postoppkrav på mandag forrige uke, men enda ikke hørt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 edit dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ikke bekymre deg om det han er sikkert opptatt med jobb eller noe. Forresten så posta han på salgs tråden sin noen dager siden. Har absolutt god erfaring med han, og veit mange fler har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hehe ja vet at han er til å stole på, bare lurte litt siden jeg ikke hadde hørt fra han på en god stund. med tanke på hvor ofte han er her, så frykta jeg det værste at han hadde klint den bimmern sin rundt et tre eller noe slikt styggdom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg sendte en pm til han for et par uker siden, halvannen uke kanskje. fikk først svar på den så sendte jeg svar og jeg fikk svar igjenn, men så ble det helt stilt! sendte et svar med en del spørsmål og jeg var jo tenkt å handle hos fyren, men da han ikke svarte så ble det vanskelig... vet folk her inne har bra erfaringer med han, men jeg blir fort skeptisk i sånne tilfeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hm ja for alt jeg vet kan det jo ha skjedd ett eller annet, men det er vel sikkert bare at han er blitt optatt med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå