Gå til innhold

hjelp til bilde

tomz1
 Share

Anbefalte innlegg

okey kan hjelpe deg litt da;)

når du skal laste opp bildet så går du inn på http://photobucket.com/

deretter registrer du deg der og trur du kanskje får en mail derifra som aktiverer kontoen din(er ikke helt sikker husker ikke helt)

når du har aktvert kontoen din så er det i grunn bare og laste opp.

bla igjennom også går du og finner bilde på pcen din og laster det opp og wips har du bilde på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er avtar, han mener (lite bilde personlig bilde som blir vist der det står hvor du kommer fra osv og om du logg inn osv)

Hvordan du får avtar:

-først må du finne bilde du vil ha som avtar

-Så må du åpne bilde i paint f.eks.. der må du forminske bilde.. Inn på paint programet trykker du på "BILDE"->"STREKK\FORSKYV" så må du bare lage bilde så lite at det er maks 12 kb størrelse..

Du må som oftest forminske bilde mye! Etter du, tror du har gjort bilde lite nok kan du logge deg inn på bimmers, deretter går du inn på "DIN PROFIL" og så går du helt ned til bunnen av siden hvor det står "Last opp en Avatar fra din pc.:"

Står det, at bilde er for stort må du inn, og gjøre det enda mindre på paint igjen..

Etter det jeg skjønte var det det personlige bilde du ville ha hjelp til (Avtar) får du det ikke til kan du sende bilde til meg så kan jeg forminske det får deg, så du kan få det bilde du ønsker.

Avtar'n min (se på det lille bilde i posten min) Bimmern min som står parkert på grusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...