rayol Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 ja mine kjære felles intreserte bmw huer... det har nå på forskjellige forumer vært diskutert om et siste streetmeet før bilene skal i stallen..... Tiden er lørdag den 20/10 klokken 20.00 på ingjærstrand utenfor oslo. denne gangen blir det et godt oppmøte hadde også vært kult å se noen bmw er ta innersvingen på dissa nissan gutta..... men alle er velkommene. så ta gjerne turen innom http://www.bilforumet.no/streetmeet/181 ... tober.html http://www.street-garage.com/forum/viewtopic.php?t=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 har jeg fått fiksa drivaksel så kommer jeg! med både hjul og masse bensin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Kommer jeg oxo, skal vi møtes på tusenfryd da morty? hehe. kom igjen alle bimmers gutta som kan, la oss vise frem Mange bmwer der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 I'll be there! Det blir mye biltreff til helgen kjenner jeg Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fett, alle som kan møter opp på tusenfryd. Begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Skal vi møtes rundt 1930 på tysenfryd da, alle som kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hehe den er grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 mye intresse her ja det er bra kommer selv ut til tusenfryd selv om jeg kommer fra oslo...he he kjenner ingen men det går bra ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 blei ikek noe for meg.. sparer heller driverket til i morgen heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 onkel politi var "små grettne" når de "tilfeldigvis" kom forbi en tur.... Alle ble registrert hos politiet fordi vi hadde en ulovlig bilsammenkomst! Kan noen peke på hvor i veitrafikloven det står om ulovlige bilsammenkomster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 høres drøyt ut ja..lurer på hvorden den loven er skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg spurte politimannen om hvilke konsekvenser jeg kunne vente meg da jeg har deltatt i denne sammenkomsten. men det kunne han ikke svare på, fordi det var utenom hans fagområdet, det skulle en jurist ta seg av... Er ikke veitrafikkloven innenfor en politimanns fagområde? og dersom den er det så burde jo han kunne besvare spørsmålet, men det kunne han jo ikke... dvs politiet driter seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 sikkert bare ute etter å skremme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 joda... men de opptrer på en måte ovenfor oss som jeg ikke helt har sansen for... har alltid hatt mye respekt og forståelse for politites jobb... men de mistet mye respekt av meg på måten de behandlet det treffet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det er jo sånn de alltid sier hvis det ikke skjer noe direkte ulovlig, bare for å prøve å skremme folk. De har jo ingen grunnlag for å få noen straffet, har hørt den trusselen mange ganger men aldri hørt noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå