snipp Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hei. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe et effektanlegg til en 316i compact E36. Noe som gir en grom lyd og gir kanskje litt effekt. Og kanskje et powerfilter eller noe? Er det stress og montere effektanlegget? Takker for svar. Mvh. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 spørs litt da...om du skal ha et helt annlegg eller bare fra kattalysatoren? i så fall fra kattalysatoren og ut kan du kjøpe det på Bilextra...Simmon's...jeg har det på min compac å det ble bra lyd=) har et Piper cross kon filter også. ekke noe vanskelig å montere det jeg har...2 skruer og 2-3 gummi dingser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 torshow har jo simons effektanlegg:) Billig å bra lyd,dem har oxo powerfilter å . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ok. Får du noe mer effekt på bilen hvis du kjøper et helt anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 du vil ikke merke veldig mye forskjell hvis du har på effektanlegg men kan hende du får litt bedre bunndrag. men hvis du skal ha effektanlegg så bør du sette på et powerfilter for lyden sin skyld;) du kan jo sjekke etter effektanlegg til din på www.gsbildeler.no www.motortechnik.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 ja....får litt mere bare fra kattalysatoren og ut...men mere hvis du bytter hele veien...det er dyrere og heller ikke lov...pga kattalysatoren. fra kattalysatoren og ut koster det rund 3500,- på Bilextra for et Simmons annlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ok. Så er simmons DTM et greit anlegg å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Simmons DTM? simmons hvertfall ja =P aner ikke hva dtm står for ..trodde det var et helt annet merke jeg....anyways Simmons er bra det...men pass på hvis du har en compac som er nyere en 98 eller no så er det et annet en det som står i katalogen dems....det gammle er for kort til de nye. etter 98 ble de forandra litt....jeg har 1,9 motoren...ikke 1,6 men jeg fikk hvertfall helt syk lyd til å hvere en 316 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ok, slækkern da med 1.9:D hehe får 97 modellen idag. Tenkte jeg skulle bestille fra http://www.motortechnik.no/. Er det en grei side å bestille fra? Bestiller KN filter i samme slengen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 jeg personelig har ikke bestillt derfra men sett mange her inne som bruker dem så skal vel ikke hvere noe problem det nei =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 3500 fo simmons anlegg? På wolfmotor og per hagen i kristiansand selger de det jo for rett over 2000. høres jo kjipt ut å betale nesten dobbel pris andre plasser. dette ville jeg sjekka nøye opp i hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Simmons DTM? simmons hvertfall ja =P aner ikke hva dtm står for ..trodde det var et helt annet merke jeg.... DTM er utblåsene. Altså regnsamlere "DTM-Stil" er vel meninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 3500 fo simmons anlegg? På wolfmotor og per hagen i kristiansand selger de det jo for rett over 2000. høres jo kjipt ut å betale nesten dobbel pris andre plasser. dette ville jeg sjekka nøye opp i hvis jeg var deg. Hvor er det du får 3500 fra? Det koster jo 1700 på koed og 2400 fra Motortechnik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 ja....får litt mere bare fra kattalysatoren og ut...men mere hvis du bytter hele veien...det er dyrere og heller ikke lov...pga kattalysatoren. fra kattalysatoren og ut koster det rund 3500,- på Bilextra for et Simmons annlegg. Derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå