vegsir Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 når jeg gir gass så rister bilen. dette skjer spesielt når jeg tar i gang. for så å forsvinne litt før det kommer igjen ved litt høyere fart. noen som vet hva dette kan komme av? den rister også ved ca 70-90km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Mellomaksel, mellomaskeloppheng, hardyplate eller feste mellom disse vil jeg anta at dette er... Regner med at du har avbalanserte hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Tipper du har slark i drivlinjen et sted. Se under bilen mens noen setter den vekselsvis i D og R, da kan du se hvor slarken er. Husk at det er lurt å holde bremsen inne når du er under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 oi, det hørtes dyrt ut. hva må byttes da? dekkene skal være sånn tåelig i balanse, men jeg har en gåen bærearm forran som jeg sannsynligvis får deler til i dag, så da blir det nye fremdekk og sjekke hjulstillinga forran siden den spiser på yttersiden. men kjørte litt i sta og da rista den mere enn vanlig og det virka som det kom forfra. normalt så føles det som om det kommer bakfra. blir skikkelig deppa nå har jo kosta på den masse penger det siste halve året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ordn opp i det du veit er feil først, også ta det derfra. Er ikke så lett å ta alt samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har du slark i et kryss i drivlinjen er det ikke dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Vill tro det er i drivlinjen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 sist jeg fikk slik risting merket jeg det og når jeg sakka opp. prøv å strekk handa bak og kjenn der mellomakslingen går om du kjenner noe ekstra der. hos meg var det fremste krysset på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hm ok, har fått time for 4hjulskontroll p bmw og ba de om å sjekke litt på det der i samme slengen når jeg først hadde den inne der. takk for tipsene skal prøve å se litt på det når jeg skal ut å bytte bærearmen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå