M30Punk Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har en '86mod e30 2-dørs med 320i i vognkortet som er satt inn en strøken '91mod 3,5l (m30b35) som har gått 200.000km. Lurte på hva jeg kan få for denne,er jo delte meninger om det men hva burde jeg regne med å få igjen? Ellers av utstyr: Senka 60-40 med dempere 17"hjul med 4 bra Bf-goodrich 3" selvbygd eff anlegg Svarte Hella de lykter Alle foringer i understell av Powerflex Soltak M3 speil 3.73 lamell sperre Original sotede baklykter Sportsratt Bra stereo anlegg Hvite instrument skiver Fargen er grønn,ikke helt strøken i lakken men skal hellakkere den snart. Sku egentlig lagt ut bilde men er ikke så fin å se på nå med en svart dør å et par små bulker...så det gir bare et veldig dårlig inntrykk av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 legge ut noen bilder så man kan se hvordan den ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg ser du er innlogga støtt og stadigt men svarer ikke på pm så da MÅ jeg desverre ta det her.. hvor faen blir det av e30 m30 motorfestene, mellomakselen og eksosen min ? ja jeg vet mellomakselen ikke var innkorta sånn som jeg sa den var men jeg overførte pengene tilbake med engang jeg fikk vite atte den ikke var innkorta men nå har jeg venta i ett halv år på delene mine og jeg er IKKE intresert i å kjøre til hønefoss for å hente noen deler DU kjøpte og har fått tilbake pengene for.. du har fått tilbake alle pengene utenom halve dipositumet og bensin utgiftene som du sa du skulle ha etter og ha kjørt 20mil for å hente delene mine men jeg har også sagt jeg skal overføre de siste 700kr når jeg får delene mine men du har fått 2-2500kr tilbake av meg.. men det er vel MINE deler du har brukt på den bilen her som du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 oida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg ser du er innlogga støtt og stadigt men svarer ikke på pm så da MÅ jeg desverre ta det her..hvor faen blir det av e30 m30 motorfestene, mellomakselen og eksosen min ? ja jeg vet mellomakselen ikke var innkorta sånn som jeg sa den var men jeg overførte pengene tilbake med engang jeg fikk vite atte den ikke var innkorta men nå har jeg venta i ett halv år på delene mine og jeg er IKKE intresert i å kjøre til hønefoss for å hente noen deler DU kjøpte og har fått tilbake pengene for.. du har fått tilbake alle pengene utenom halve dipositumet og bensin utgiftene som du sa du skulle ha etter og ha kjørt 20mil for å hente delene mine men jeg har også sagt jeg skal overføre de siste 700kr når jeg får delene mine men du har fått 2-2500kr tilbake av meg.. men det er vel MINE deler du har brukt på den bilen her som du skal selge For det første så har jeg ikke brukt delene på bilen min,å den skal ikke selges..bare sjekke hva folk ville ha gitt. Jeg har sagt at jeg gidder ikke stresse med den eksos'n,mellomaksel'n å de motorfesta før du har overført kr for bensin å depositum,hvorfor skal du beholde depositum for noen deler som ikke passer eller var det jeg sku ha i det heletatt! Kjørte 30mil for disse delene jeg så skal du ha dette som absolutt ikke er verdt noe så får du overføre de kr du skylder meg,gjør du ikke det så ser du fortsatt ikke no til disse totalt verdiløse originale delene,slitt 320i mellomaksel,fremre eksosdel tilhørende 535i som ikke passa å noen hjemmelagde motorfester for montering av stor sekser i e30 som "Eika" påsto var kjøpt på Koed.dk. Sånn er ståa å det må du forholde deg til! Så nok en gang,overfør kr for bensin å depositum du så skal du se at delene dukker opp hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg kjøpte de i sånn stand og solgte i samme stand til samme prisen da jeg fant ut jeg ikke trengte det... men du skulle jo kjøpe m30 motorfester, eksos, mellomaksel. gule koni, H&R fjærer, m30b34 og girkasse.. men du påsto jo atte du kræsja bilen så ville bare ha noen smådeler isteden så da var jeg GREI og sa du skulle få halve depositumet tilbake... og for å friske opp hukommelsen din så skulle du sende delene på min regning SÅ skulle du få de siste 500kronene for depositumet og 200kr for bensin utgiftene og det var du helt enig i.. som jeg sa den gangen: du får pengene når delene har kommet.. jeg må jobbe 2timer for og gi deg de 700kronene så du trenger IKKE og være redd for atte de ikke kommer NÅR jeg har fått delene mine... og du var helt enig og skulle sende delene ett par dager etterpå du skal få de 700kronene cash i handa når du kommer hit med delene... overfører ikke en dritt mer til deg føre jeg har fått delene for kjenner jeg deg rett så tar du pengene og gliser rått og beholder fortsatt delene IKKE overfør 1kr til denne karen føre dere har fått delene for hvis dere gjør det så beholder han både pengene og delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 jeg kjøpte de i sånn stand og solgte i samme stand til samme prisen da jeg fant ut jeg ikke trengte det... men du skulle jo kjøpe m30 motorfester, eksos, mellomaksel. gule koni, H&R fjærer, m30b34 og girkasse.. men du påsto jo atte du kræsja bilen så ville bare ha noen smådeler isteden så da var jeg GREI og sa du skulle få halve depositumet tilbake...og for å friske opp hukommelsen din så skulle du sende delene på min regning SÅ skulle du få de siste 500kronene for depositumet og 200kr for bensin utgiftene og det var du helt enig i.. som jeg sa den gangen: du får pengene når delene har kommet.. jeg må jobbe 2timer for og gi deg de 700kronene så du trenger IKKE og være redd for atte de ikke kommer NÅR jeg har fått delene mine... og du var helt enig og skulle sende delene ett par dager etterpå du skal få de 700kronene cash i handa når du kommer hit med delene... overfører ikke en dritt mer til deg føre jeg har fått delene for kjenner jeg deg rett så tar du pengene og gliser rått og beholder fortsatt delene IKKE overfør 1kr til denne karen føre dere har fått delene for hvis dere gjør det så beholder han både pengene og delene Har handla av flere inne her uten noe problem,eneste du som provde å lure meg med disse delene..jeg er ærlig mot folk..men jeg sender INGEN deler før du har overført de kr du skylder meg så sånn er det! Du bør ikke prøve å sette meg i et dårlig lys pga at du ikke klarer å ordne opp med kr som jeg sku hatt av deg. Du trenger ikke engasjere deg med å skrive innlegg om disse delene før jeg har fått de kr å ser på konto utskrift at du har sendt dem! Du driter deg ut bare! Så "Eika",piss off! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 dere står visst litt fast her gutter Kjør ti mil hver, så får eika delene sine og itteno får pengene. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 dere står visst litt fast her gutter Kjør ti mil hver, så får eika delene sine og itteno får pengene. Det enkle er ofte det beste. hadde jeg vist mellomakselen ikke var korta inn så hadde jeg vel ikke annonsert den som innkorta.. og etter og ha solgt deler for nesten 50 000kr her inne de siste ukene og ikke ett eneste menneske har klaga så syns jeg det er rart det bare er deg det har blitt problemer med.. bare si når og hvor du itteno hvis det er noen her inne som vil ha e30 m30 motorfester, 535 eksos som er tilpassa e30 og en mellomaksel (alt dette har stått i en e30 før ifølge mr.snitzer her inne) for hele 700kr så hyl ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg hyler. jeg trenger engentlig bare eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 det er bare fra manifoilen og 1,5m bakover :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 ja hva blir det til? er litt over en uke siden det var en som kjøpte en diff av meg.. han ringte i helga og sa den ikke passa og han kom tilbake en time seinere og fikk pengene tilbake.. å han fikk litt deler av meg gratis pga: plassmangel så jeg trur virkelig det er du som er problemet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 hva slags diff er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 m5 3:91 utv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 du er logga på og lager nye tråder men svarer ikke.. hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå