Spaceout Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Selger diffen fra en 530/535 bakstilling. Kjøpte til en bil jeg skulle fikse men endte opp med å ikke gjøre det. Skrudd av diffen for å overhale den. Utveksling er 3,64 Tror den stammer fra 530/535. Passer ikke bil med V8. Pris 3000/bud Befinner seg i Frogn i Akershus Tlf 98856284
bmwmaxi Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Utveksling på diffen ?? Trenger den overhaling ??
Spaceout Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 har ikke kjørt med diffen selv men skal være i orden. Jeg ville overhale den siden jeg liker å ha ting iorden. Den skal vel ha 25% brems orginalt men er vel ikke det lenger. er jo ikke ny. Utveksling vet jeg ikke. kan prøve å lese av den plata som sitter på ene bolten. skulle vel gå ann å finne ut av det da.
Spaceout Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 J.A.L: Vet ikke hvordan infestinga på bil din er men kan få tatt noen flere bilder av diffen så du kan sammenligne fester. Kid B: Alt passer, bare vilja det står på Ytter diameter der stikkakslingen skal på er 113mm og der mellomaksel skal på er 107mm, hvis jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå