kazynor Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 som topic sier, så hadde det kanskje vært noe å arrangert et lite treff for de av oss som ikke bor på østlandet har ikke akkurat skjekka, men sikkert noen her som bor et sted mellom k.sand og drammen? litt ïrriterende å måtte kjøre 3-4 timer for et treff på et totalt ukjent sted... noen intresserte?
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Hmm..Hva med Kristiandsand, så kan vi få med noen fra Vestlandet og?
kazynor Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 liker ikke folk i kristiansand ...irriterende dialekt hehe bare køddings men hadde vært morro å hatt et lite lokaltreff her en gang. sjekka hverandres biler og snakka piss.
StianA Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 kunne vært artig dette ja;) bare si tid og dato så stiller jeg opp:P
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Blir det i nærheten av kr.sand. kommer nok jeg også en tur
B.E.E. Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Tar gjerne turen fra Stavanger...time and place?
Glenno Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Flott kazynor at du starter slik tråd for sørlandet. Det gikk litt tregt i begynnelsen her på østlandet/drm treffene, men løsnet sikkelig sist treffet. Hold tråden aktiv så flest mulig ser den, samt få med andre som dere treffer som kjører bmw velkommen. Kos dere så lenge med bildene space la ut på bimmers fotoalbum av sist treff vi hadde i drm. Håper dere blir inspirert og fint vær for treffet Kan vi samles på lokal treff tråden for diskutere eventuelt stort bimmers.no treff til sommeren om dere får stablet noe på gang. Ønsker dere lykke til og mange fremøte.
RobertN Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Klart det hadde vært morro! Bare og bli enige om en dag så tar jeg turen.
stianosthus Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Kommer gjerne til Kristiansand jeg også
Mauro Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg kommer også veldig gjerne til Kristiansand, selv om jeg er her nå. hehe
kazynor Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 hehe stilig å se så mange som er intressert kan fint ha det i k.sand, men der er jeg ikke så veldig kjent, med tanke på steder å ha det...vet ikke helt hva som fåregår på slike treff, men hvis noen her vil ta teten, med litt erfaring fra andre treff, og kanskje arrangere noe i k.sand da? kommer jeg i allefall
Berre83 Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 De fleste av treffene i kr.sand har vel funnet sted i sørlandsparken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå