kazynor Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 ja hadde sikkert gått å ha det på den store p-plassen til travbanen eller noe slikt. hva gjør man egentlig på slike treff?
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Går vel stort sett ut på å fortelle røverhistorier om alle bilene man har kjørt fra og å inspisere hverandres biler kan jeg tenke meg
kazynor Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 hehe da var det igrunnen slik jeg så for meg da hadde jo vært morro å finne på noe til lørdag ettermiddag eller noe slikt da
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Er vel egentlig bare å sette et tidspunkt/sted å høre etter interesse blant folk. Er det nok folk som er interessert er det bare å kjøre på hehe Hmmm, synd jeg har satt på stålskoene på bilen
kazynor Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 hehe du skal få lov til å komme alikevell men piggdekk allerede?
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Piggfri 195/65-15... Pga ekstrem sløvhet har jeg ikke fikset hjulstilling bak, noe som har gjort at jeg har slitt EKSTREMT mye dekk nå i sommer. Da jeg ikke orker kostnadene på enda et sett sommerdekk valgte jeg heller å sette på vinterdekkene. Blir jo bare å utsette kostnadene, men om ikke annet er det billigere med vinter- enn sommerdekk
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Se dette ja - hva me å nå sette en dato (ikke nå til helga, er i EnglandXD), så er vi der Var det noen som hadde erfaring med treff i området rundt kr.sand, som kunne tatt noe ansvar her? Noen som vet om passende plass ol
///Mysild Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 bare å få i gang no lurt kommer jeg også...
Hyggmaister Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Ok, utfording til kazynor: 1. Sett en plass DU vil ha treffet (jeg kunne gjort det, men er langt fra kjent i kristiandsandsområdet) 2. Sørge for at alt er OK m tanke på å treffes der 3. Sett en tid og dato! Så får du svar her om hvem det passer for! (Har allerde sagt at jeg ikke kan førstkommende helg )
kazynor Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 huff...takler så dårlig stress...... er ikke den her som har mest lokalkunskaper om k.sand, men det må da finnes en litt stor p-plass et sted? noen som har noen forslag på hvor vi kan ha det? hadde foretrukket at noen fra k.sand fant sted, så vi kan dra hjem dit og krasje når vi blir blir for trøtte
318 Touring 04 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 jeg er såååååå med... hva med travparken som tidligere nevnt? har noen kontakter på hoteller i kr.sand vi kunne jo ordnet en nice price for bimmers medlemmer? så kunne vi jo hatt det litt sosialt på kvelden?
kazynor Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 hvis dere har lyst til å se en 19 år gammel gutt danse som faen etter for mye drinker...så høres det veldig bra ut den siste planen der
Ad|oS Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Vel, 19åringer som danser kan være fint det, men foretrekker det kvinnlige kjønn
kazynor Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 hehe dance with me baby er kanskje litt i overkant å ordne med hotel og slikt første gang vi treffes, men kunne sikkert funnet på noe slikt en annen gang. i første omgang burde vi nok holde oss til en ettermiddag på en stor p-plass, og brife litt med bilene.
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 kazynor skrev: som topic sier, så hadde det kanskje vært noe å arrangert et lite treff for de av oss som ikke bor på østlandet har ikke akkurat skjekka, men sikkert noen her som bor et sted mellom k.sand og drammen? ? Hehe, er ikke Drammen Østlandet lenger nå? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå