Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel egentlig bare å sette et tidspunkt/sted å høre etter interesse blant folk. Er det nok folk som er interessert er det bare å kjøre på hehe Hmmm, synd jeg har satt på stålskoene på bilen

Skrevet

Piggfri 195/65-15... Pga ekstrem sløvhet har jeg ikke fikset hjulstilling bak, noe som har gjort at jeg har slitt EKSTREMT mye dekk nå i sommer. Da jeg ikke orker kostnadene på enda et sett sommerdekk valgte jeg heller å sette på vinterdekkene. Blir jo bare å utsette kostnadene, men om ikke annet er det billigere med vinter- enn sommerdekk :wink:

Skrevet

Se dette ja - hva me å nå sette en dato (ikke nå til helga, er i EnglandXD), så er vi der 8)

Var det noen som hadde erfaring med treff i området rundt kr.sand, som kunne tatt noe ansvar her? Noen som vet om passende plass ol :P

Skrevet

Ok, utfording til kazynor:

1. Sett en plass DU vil ha treffet (jeg kunne gjort det, men er langt fra kjent i kristiandsandsområdet)

2. Sørge for at alt er OK m tanke på å treffes der

3. Sett en tid og dato!

Så får du svar her om hvem det passer for! :D (Har allerde sagt at jeg ikke kan førstkommende helg :) )

Skrevet

huff...takler så dårlig stress...... :lol:

er ikke den her som har mest lokalkunskaper om k.sand, men det må da finnes en litt stor p-plass et sted? noen som har noen forslag på hvor vi kan ha det?

hadde foretrukket at noen fra k.sand fant sted, så vi kan dra hjem dit og krasje når vi blir blir for trøtte :lol:

Skrevet

jeg er såååååå med...

hva med travparken som tidligere nevnt?

har noen kontakter på hoteller i kr.sand vi kunne jo ordnet en nice price for bimmers medlemmer? så kunne vi jo hatt det litt sosialt på kvelden?

Skrevet

hehe dance with me baby :D

er kanskje litt i overkant å ordne med hotel og slikt første gang vi treffes, men kunne sikkert funnet på noe slikt en annen gang. i første omgang burde vi nok holde oss til en ettermiddag på en stor p-plass, og brife litt med bilene.

Skrevet
  kazynor skrev:
som topic sier, så hadde det kanskje vært noe å arrangert et lite treff for de av oss som ikke bor på østlandet :wink: har ikke akkurat skjekka, men sikkert noen her som bor et sted mellom k.sand og drammen?

?

Hehe, er ikke Drammen Østlandet lenger nå? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...