Pestario Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Tror jeg har gjort noe dumt. Har begynnt å bygge om min E36 320 til en 325. Har fått inn den nye motoren og slik, men har fått noen problemer jeg håper noen kan hjelpe meg med. 1: Jeg får ikke på tannstangen der den skal inn på forstillingen!! Splittet den på den øverste delen, slik at det bare henger igjen splines fra rattstammen og ned til forstillingen. Fikk den ikke på mens jeg satte på forstillingen, så jeg løsnet hele servoen fra forstillingen så jeg kunne lirke den på, men hjalp ikke det heller. 2: Rattet mitt har løsnet fra dashbordet. Det henger helt løst, og ser ut som om det skal innpå en spor i to skruer som stikker ned. Aner ikke hvordan jeg skal få det innpå igjen. 3: Etter at jeg satte i den nye motoren og girkassa, så står girspaken min feil. Den sitter liksom altfor langt fra, og litt til høyre. Problemer med å få den i 1. 3. 5. og revers. Målte den opp mot den som sitter på kassa mi, men den kommer til å bomme enda mere. 4: Da jeg tok ut den gamle motoren klarte jeg å få knekt festet til ene slangen til varmeapparatet som sitter i torpedoveggen rett bak innsuget. Det må jeg få av ei gummiplate, og løsne begge festene til slangene. Er det noen som helst mulighet for å få gjort dette uten å ta ut igjen motoren?? Tror dette var det jeg står fast på foreløbig. Håper noen har noen virkelig gode tips. Gått og vært irriter i ei uke nå, så hvis jeg ikke får det til snart blir det snart en billig prosjekt bil til salgs her!!
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Hvor mye skal du ha for det prosjektet a Neida, håper du får det til men jeg kan dessverre ikke gi noen tips her. Har ikke byttet motor i en 36 før Men er sikkert noen som har peil her, de må bare lese innlegget ditt først se Har du prøvd og søke i forumet på tips ol Lykke til i allefall...
Galskap Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 minner om meg selv første gangen, problemer med girspak, knekt radiator osv.. det du kan gjøre med gir er og bruke samme giroverføring som før. radiatoren er det bare og få i nytt der de 2 hulla kommer ut. rattet har jeg aldri vært ut med så kan nok ikke hjelpe
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Tips, ta noen bilder av aktuelle problemene og legg ut. Er lettere og svare når man ser hva det dreier seg om. Spes ang punkt 1-2-4. Har du prøvd og bruke gamle overføringa på girstanga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå