Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hello godtfolk :lol:

har et problem med dørhandtaket på sjaførsiden på min e36

da jeg skal åpne døren må jeg nesten knekke opp hele handtaket for og åpne døren er ikke altid jeg får åpnet den da heller så jeg må gå inn døra bak og åpne derifra:(

noen som vet hvordan dette fikses?

gjerne kom med en diy på dette;)

er det noe jeg må bytte inne i døren eller liknende?

PS: dette gjelder på utsiden av bilen!

håper på fine svar :P

mvh stian

Skrevet

Neste gang, prøv å dytte presse hele døra litt inn før du drar opp dørhåndtaket. Har også problemer med å få opp førerdøra av og til, så åpnet den fra baksetet, men fant ut at presser du døra litt inn går det greit!

Skrevet
Neste gang, prøv å dytte presse hele døra litt inn før du drar opp dørhåndtaket. Har også problemer med å få opp førerdøra av og til, så åpnet den fra baksetet, men fant ut at presser du døra litt inn går det greit!

det er jo en midligtidig løsning da men det fjerner jo ikke problemet da:(

noen her som har peiling på hvordan man blir kvitt problemer?

Skrevet

d er vel slitt mekanisme imellom håndtaket og låsen. Se etter om det går an å justere overføringen. Men ellers så må du nok bytte låsemekanismen i døra!

Skrevet

Prøv først å ta av dørtrekket for så å inspisere om alle stag er ordentli på plass. Kan være at du må justere grafen på b-stolpen. Hvis ikke døra treffer skikkli på den. Kan det være at dørhengslen din er gåen, sånn at døra detter litt ned? når døra er åpen.. så prøv å løfte den opp. hvis du klarer det er hengsla gåen

Skrevet
Prøv først å ta av dørtrekket for så å inspisere om alle stag er ordentli på plass. Kan være at du må justere grafen på b-stolpen. Hvis ikke døra treffer skikkli på den. Kan det være at dørhengslen din er gåen, sånn at døra detter litt ned? når døra er åpen.. så prøv å løfte den opp. hvis du klarer det er hengsla gåen

okey skal skjekke det ut men virker jo som at døren sitter som den skal da :wink:

får bare prøve meg frem takk for svar :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...