tonyku Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Åssen olje skal jeg bruke på 91 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Spørs jo kanskje åssen olje som er brukt før.. Men jeg har alltid brukt castrol Magnatec 5w-40 på BMW Den koster litt! men er vist på tilbud nå er som jeg har skjønnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det er kjørt Castrol Helsyntetisk. Men den GTX olja fra Castrol, er den helsynt? Klarer ikke å finne ut av det på det tilbudet jeg har fått fra gsbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Dette er en side det kan være greit å legge til i sine favoritter. Nederst i menylinjen på venstre side velger du smøretabeller og trykker deg fram til bilen din. God informativ side. http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=3132&contentId=7028238 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå