dud3s0n Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 har en 1983 e 30 som har stoppet... startet den opp etter å ha stilt ventilene på den. etter 3 min ca dabbet den av og tenner ikkje nor jeg prøver og starte?!!? noen som vet hva som kan ha sjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hadde du bare av topplokket? sjekk slanger o.l til innsuget... Vet at min stoppa å gå etter litt ventil fiks da jeg glemte å hekte på slangen nærmest toppen på innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 tror ikkje d du... har sjekket alt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotte Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Justert ventiler på kald motor med litt for tight åpning tenker jeg, da blir de stående oppe når motoren får litt varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 njaaa..a tviler.. den tenner ikkje i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 njaaa..a tviler.. den tenner ikkje i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotte Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Da er det bare og sjekke gnist da, eller bensin tilførsel, med komp, gnist og bensin så skal det tenne om ikke tenninga er snudd på huet. Det er bare og starte med eliminerings metoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå