Gå til innhold

bilen er 'skjev' ( nei ikke homofil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdaga her om dagen at bilen ligger litt mere nedpå på venstre bakside en høyre...stussa litt på dette, men tenkte at de sikkert var det gamle senkesettet som var helt vilt....men dette er nå byttet, men det ser like skakkt ut.. :x er noen cm forskjell i høyden mellom felg og hjulbue fra side til side...tror ikke det er slik forran, men har ikke skjekka...

noen ideer? noen foringer? oppheng av noe slag?

Skrevet
Gummien har slept i stålet. Da er foringen helt defekt

å....faen... :lol: da blir det mere skruing hehe...noen som har en DIY, verktøy og pris på foringer? :(

Skrevet

er helt newb på dette med bmw understell..så hvordan ser traversforingene ut/hvor står de? så jeg kan skjekka dem på grava på jobb i morra...

Skrevet

Den "ramma" som bærearmene og diffen er skrudd fast i er traversen.

Så ser du hvor den er skrudd fast, og alle de stedene sitter det foringer. Lurer på om det er fire på E36, slik som det er på E46. Litt usikker.

Dersom du er i tvil om foringene er defekte kan du ta girkassejekken og løfte opp traversen ved siden av foringen og se om gummien henger bra igjen i stålet, eller om den har slept

Skrevet

Tror jeg har akkurat det samme problemet på min e30, ser hvertfall klart forskjell på hvor mye dempern kommer inn i tårna. Er mulig det også er bare demperne mine som trenger seg en bytting. Kom hvertfall ikke opp på PKK.

Skrevet

Ligger ikke batteriet på en av sidene i basjerommet?. E39'en min har et 90 Ah batteri på høyre side i bagasjerommet og er derfor 12mm lavere på høyre side bak :) .

Skrevet

hehe tror ikke det er det som er problemet, for den subber på motsatt side ;) og skal nok litt mer en et batteri til får å få den til å subbe...

Skrevet

ok nå er jeg litt forvirra her :) skjekka forskjellem mellom h og v side i dag, og nå er de så godt som like...wtf? tror denne bilen er besatt.... :lol:

Skrevet

Som de andre sier er det vel et kjent problem. Merker også på bilen min at den er litt lavere når jeg parkerer etter at den er kjørt hardt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...