Gå til innhold

Entusiastbil: e30 M3 Schnitzer S3 2,5 Sp.


snes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, det er jeg som eier denne bilen. Jeg er så heldig at jeg har en del biler, og har hatt veldig mye. Dette er utvilsomt en VELDIG VELDIG strøken bil, og skal du ha M3 og har satt deg litt inn i historikk, sport evo/s3/schnitzer biten, så er det ikke mulig å komme utenom denne bilen.

Tillater meg å legge ved teksten jeg la ut på bmwccn, takk for innlegg, og kompliment.

Hei

Har lagt inn E30 M3'n min til salgs igjen på Finn.no. Tenkte å legge ut en link her.

Denne bilen er utvilsomt av det bedre slaget her i Norge, og det er lite, eller ingen ting å sette fingeren på.

[vis link]

Det var noen som var intr. forrige gang den var ute, men det var mye snakk om innbytte, og biler "i wish i had", should have.

Bilen er veldig veldig smidig, og kjappere enn en sport evo, og var vel Schnitzer sin "mot versjon" til SE.

Vel å merke seg er at den har all dokumentasjon fra Schnitzer,

Jeg har kjøpt meg en annen bil, som skal erstatte denne, så den selges rett og slett pga lukusproblemet,,,, for mange ting..

Ring om det er av interesse, og er DU seriøst intr, så vis ikke interessen din gjennom en SMS....

NEW

det er ikke så nøye,,,,, bare det er akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...