snes Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Dette er en utrolig strøken bil. Har sett bilen noen ganger på Næs og den er utrolig velholdt. Kjenner til selger og kan garantere at denne er entusiasteid. Det var en reportasje om bilen i Fahrfreude for en stund tilbake. Noen må redde denne perlen! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11470198&sid=xz13abc4a0wT224771 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Denne bilen er nok godt tatt vare på!! Bra historie å liten km. Sikkert derfor den høye prisen å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Damm, var jo ny gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, det er jeg som eier denne bilen. Jeg er så heldig at jeg har en del biler, og har hatt veldig mye. Dette er utvilsomt en VELDIG VELDIG strøken bil, og skal du ha M3 og har satt deg litt inn i historikk, sport evo/s3/schnitzer biten, så er det ikke mulig å komme utenom denne bilen. Tillater meg å legge ved teksten jeg la ut på bmwccn, takk for innlegg, og kompliment. Hei Har lagt inn E30 M3'n min til salgs igjen på Finn.no. Tenkte å legge ut en link her. Denne bilen er utvilsomt av det bedre slaget her i Norge, og det er lite, eller ingen ting å sette fingeren på. [vis link] Det var noen som var intr. forrige gang den var ute, men det var mye snakk om innbytte, og biler "i wish i had", should have. Bilen er veldig veldig smidig, og kjappere enn en sport evo, og var vel Schnitzer sin "mot versjon" til SE. Vel å merke seg er at den har all dokumentasjon fra Schnitzer, Jeg har kjøpt meg en annen bil, som skal erstatte denne, så den selges rett og slett pga lukusproblemet,,,, for mange ting.. Ring om det er av interesse, og er DU seriøst intr, så vis ikke interessen din gjennom en SMS.... NEW det er ikke så nøye,,,,, bare det er akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jepp da for man håpe neste eier er like snill med bilen. Er jo egentlig ikke no værdags bil man bruker hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 For en fantastisk pen og strøken M3...Så denne på 1.Mai treffet i Ålesund også..hadde ikke jeg hatt M3'en min og et behov for stasjonsvogn...hadde jeg handlet på flekken! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har og sett denne på åndalsnes, sklei rett ut av sete i pur glede Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg