kenny3k Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Har akkurat gått til innkjøp av en 325 E30. Kurrant bil, men synes den svinger litt vel mye i bakenden, og nei, da mener jeg ikke at jeg sladder Regner med at det kanskje kan være noe foringer som har gjort sitt, hadde takket til hjelp om noen kan vite eventuellt andre årsaker Bilen er også noe slarkette på girstanga, og regner kanskje med det er noen foringer til giroverføring som også må skiftes!? Eventuellt andre tips taes imot med takk
Fliid Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 kjøp deg gir overførings forings sett hos Motortechnic for eksempel. Da blir du kvitt slakk. At den svinger i ræva, det skjønte jeg ikke.
Gjest Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Du har nok mest sansynlig slitne traversforinger.
Espen M33 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Du har nok mest sansynlig slitne traversforinger. Ikke mest sannsynlig, men helt sikkert!
kenny3k Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 De kostet vel ikke alt for mye, men kan vel prøve å finne noen litt stivere når jeg først skal kjøpe Har Motortechnic noen side? Om det er en norsk side som har giroverføring-foringssett til en grei penge så hadde vel det vært det beste
Toro Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 www.schmiedmann.no - Motortechnik www.gsbildeler.no
kenny3k Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Takker så mye for tipsene folkens. Ser ut til at det er håp for bilen nå
Frode_E30 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Bytt alle foringene bake mens du er i gang!
kenny3k Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Kan nok være smart det ja. Skal se ann prisene litt. Eventuellt ta resten litt senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå