Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg har fucka en demper på godbilen min. så nå kjøper jeg senkesett med dempere og fjærer mens jeg er så godt i gang. så lurte jeg på om weitec er noe å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Weitec er bra, stilig farge, men er litt myke og senker ikke fullt det som papirene sier. Min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Detuktioner Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Burde være kvalitet å satse på da kw eier weitec eller omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har nettopp satt på weitec på min e 34, Blei ikke så "stiv" som jeg trodde. Har bedre erfaring me apex. Men nå er jo den 1 demper foran i dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har nettopp satt på weitec på min e 34, Blei ikke så "stiv" som jeg trodde. Har bedre erfaring me apex. Men nå er jo den 1 demper foran i dårlig. har du bare senkefjærer da eller? skal ha komplett sett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøp Eibach om du skal bruke bilen til daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 noen bestemt grunn til det? har bare funnet eibach fjærer, ikke dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå