AndersM Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Har fått en ulyd i høyre side av forstillinga etter at jeg satt på 50/40 senk. Er en klankelyd som kommer i dumpler o.l Den lyden var ikke der før jeg satt på senkesettet.. Kan det være "Kyllingstaget" opp til demperen som er slitt? Noe annet? Bærearmen/kula er forresten ny.. Er også litt vibrering i clutchpedalen når jeg trykker den inn.. Kom rett etter jeg satt på 18" vinterfelgene. Kan det være at de ikke er skikkelig avbalangsert? Blinklysa mine forran dugger og er sprekt i kanten rundt hele lykta på begge sider, dette gjelder forran. Er det en garantisak fra Bmw sin side? Hørte at det har vært et problem. Når tenninga står på så summer det veldig fra motor rommet. Tror det er bensinpumpa, skal den være sånn?
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Det første som slår meg inn er kyllingstaget du prater om .. Bytta flere sånne stag,der lyden var samme som du beskriver.
AndersM Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Ja regna med at det var det.. Få bytte det da.. Noen som vet hva det andre kan være??
? Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 1. klunkelyden ifra forstilling: kan være 1000vis av ting, jekk opp og bryt til du finner noe slark, eller noe løst... er ikke verre enn det.
AndersM Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 tenker på de andre probleme.. Forstillinga er ok..
AndersM Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 noen som vet de andre tingene jeg lurer på?
AndersM Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 forstillinga var høydejustering til lysa som var knekt i feste på bærearmen. Blinklysa var 100000km eller 5års garanti på, så de får jeg ikke fra bmw Men lurer fortatt på: 1.Clutchenpedalen er visst sånn "alle" e46 er/blir, stemmer det? dvs vibrering 2. Høy summing fra motorrommet når tenninga er på, virker som det kommer fra bensinpumpa. Hører det kun når jeg står på utsiden av bilen. Er dette vanlig?
Jealous_much Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 2. Summing fra motor rommet, er ikke tomgangs regulatoren da?
AndersM Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 2. Summing fra motor rommet, er ikke tomgangs regulatoren da? på en 2003 e46 når kun tenninga er på? Trodde den spilte mere inn på forgassermotorer jeg, og er vel når bilen dør ut på tomgang det er et problem.. Er piping/summing som er lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå