Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det ny bil gitt - 1995 316i compact. Ikke akkurat M3 ytelse, men trivelig hverdagsbil. Morsom å kjøre og forbausende praktisk! Men jeg har et lite problem kanskje noen kan hjelpe med? Null lys i hverken varmeapparatbrytere, sig. tenner eller askebeger. Sjekka sikringer, og ingen er gåene - såvidt jeg kan se. Men jeg vet ikke hvilken kurs som omfatter denne kretsen. (Alt annet i dashbordet er ok). Er det en sær jording her et sted? Synes det virker usansynlig at alle pærene er gått...

Ikke verdens undergang akkurat, men hvis noen har vært borti det samme er jeg takknemlig for svar. (Litt kjedelig å sneipe siggen i plastikken...) :roll:

Skrevet

vet ikke hva som kan være galt, men ville bare si det er godt å se at flere enn meg kjører compact. Har 94' 316 jeg. ang det å sneipe siggen i plastikken har jeg en løsning. kast den ut av vinduet. samme med aske og drit. så lukter bilen mye bedre. jeg har ikke askebeger i min jeg.

Skrevet

Kjøper den 8) Men det er greit å se varmeapparatbrytere i mørket også... Compact ruler! Har inntrykk av at min er en ganske ribba utgave, ingen lys i hanskerom eller under panser, bare svarte deksler. Er alle compacter sånn? Har forresten sveivevinduer også, men det er ikke så farlig - etter å ha opplevd el.vinduer som frøs fast i nedre stilling i -25...

Skrevet

ja. skjønner at det er irriterende med småting som ikke funker. hadde min på naf test i dag. må bytte dempere, bærekuler forran, gummibelg mellom filter og innsugsmannifold, og brekkvaier. skifte bremsevæske, justere høyre nærlys, også har jeg fukt i gulvet under førersetet. Grrrr! Det var det som bør fikses fort. også var det litt småplukk som bør holdes under oppsyn også. litt rart egentlig for jeg syntes den er en drøm å kjøre. blir spennende å se når allt er fiksa:)

Skrevet
Da ble det ny bil gitt - 1995 316i compact. Ikke akkurat M3 ytelse, men trivelig hverdagsbil. Morsom å kjøre og forbausende praktisk! Men jeg har et lite problem kanskje noen kan hjelpe med? Null lys i hverken varmeapparatbrytere, sig. tenner eller askebeger. Sjekka sikringer, og ingen er gåene - såvidt jeg kan se. Men jeg vet ikke hvilken kurs som omfatter denne kretsen. (Alt annet i dashbordet er ok). Er det en sær jording her et sted? Synes det virker usansynlig at alle pærene er gått...

Ikke verdens undergang akkurat, men hvis noen har vært borti det samme er jeg takknemlig for svar. (Litt kjedelig å sneipe siggen i plastikken...) :roll:

tror jeg hadde tatt en titt på pærene, er vel felles pære for tenner og askebegeret. virker som det er di som er gåene. Bytt pærei askebegeret og lyser det ikke da sjekk om det er strøm på ledningen til pæra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...