conan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har montert kittet til a-dekk med hannes tilleggsprut(er en grå box med noen ledninger ut av, disse er koblet til der de skal) på en M20B25 . Men trenger og få dette justert riktig inn, dvs max trykk på 0,7 bar og riktig åpning av spruten . Så den leverer nok bensin ved riktig pådrag.Dette er noe jeg ikke har peiling på . Er det noen i østfold distr som kan kjelpe meg med dette tro, og som ikke skal ha en "dullion" for dette (da budsjettet allerede er overskredet brutalt) hehe. Haster ikke ennå da jeg ikke er helt ferdig, gjenstår å bygge downpipe, exsos anlegget i 2.5" samt montere fronten igjen. Vet du om noen eller kan det selv så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 hvis jeg var det ville jeg tatt kontakt med a-dekk og hørt om råd fra dem, det er jo tross de som har sutte sammen kittet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Du må kjøpe/låne bredbåndslambda og mappe etter den. Men om du ikke har gjort det før så anbefaler jeg at du gjør dette sammen med noen som kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Vært i kontakt med a-dekk nå og justeringa av spruten var en enkel sak. Er flere dioder der som skal lyse grønt ved div turtall Dette virker som en billig og godt fungerende sprut kontra dyre dataspruter, for de som ikke skal ha bøtter og spann av guffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå