StrexX Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 heisann! legger da ut bilen for salg med tungt hjerte... Atlantisblau 1988 325ix touring med kun 178k på tellern ( dokumentert) litt av utstyret som er på bilen: fullt skinninteriør. (helt og meget pent) 4xel-vinduer el speil el takluke airbag abs bare for å nevne noe ifølge forrige eier ble den importert i 2001 bilen er tilnærmet rustfri(jevnlig tektylert siden bilen var ny, følger med papirer på dette fra tyskland og norge) Har samlet alle kvitteringer i en mappe som fulgte med bilen, der det allerede lå en haug med kvitteringer fra alle eiere, inkludert de fra sveits. har nylig byttet: vannpumpe regreim og strammehjul olje filter nytt luftfilter plugger rotor pluggledninger toppdekselpakning(meget pent under toppdekselet, ingen tegn på slitasje!) endeledd hjullager forran på høyre side kjøpte sota baklamper da den ene baklampa hadde sprekk i glasset(følger med) Dette har jeg kun byttet fordi jeg vil ha det så ordentlig og bra som mulig, og for rent vedlikehold! Forrige eier skal ha byttet olje på begge klokkene og olje og filter på girkassa, fløyelsmyk giring! Det sitter bilstein dempere rundtom på hele bilen, nye for ca 1 år siden, følger selvfølgelig med kvittering på dette. Anser bilen som meget pen og vedlikeholdt, vasket og polert jenvlig i tillegg til alt det andre som er gjort med bilen. eneste minuset er litt kosmetisk i lakken, i form av små riper og et par små "handlevognbulker", små bulker uten lakkskader. Disse fikk jeg med på kjøpet av bilen så kan ikke fortelle hvor disse kommer fra men de er nå der.. Prisantydning: se autodb kan byttes i 2dørs facelift E30 kan treffes på 90975127 eller send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Pent! hadde jeg hatt god råd skulle jeg kjøpt den! perfekt vinterbil da er den omlakkert, eller er det bare fargen som lurer meg litt på bildene? ser mye lysere ut i motorrommet enn de utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 det skal være orginal lakk, men på bildene ser det ikke sånn ut..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 manuell el automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Denne bilen er faktisk verdt en titt.... fin farge er det oxo..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 da er bilen lagt ut på autodb... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg