Sandersen Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 SOLGT Km: 270.000 Selges som den står, litt små plukk: -ny lyspære i lykt forran -varmeapparatet kommer og går som det vill, kanskje bare dårlig kontakt veit ikke.. -noe rust, men ikke i bærandes konstruksjoner -knekt fjær forran, fåes på motortechnik for rundt 400kr stykket. eu-godkjent til april 528 motor som har kun gått 190.000, starter å går alltid samt 528 girkasse (5trins) mye deiligere! 733 bakstilling Ok sommerdekk, dårlige vinterdekk. Billig og forsikre! Egentlig ikke lyst til å selge, bilen er hærlig å kjøre men har skaffet meg diesel istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Gratis omreg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1682593 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Prisen er prutbar altså komme med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 3000,- i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Altså veit du er fattig, men får være grenser på til ønsketenking her nå tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Hehe, da byr jeg over toro. 5000 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 bare utav ren nykjerrighet, kas turtall ligger den på i 80km't i 5 gir?? har litt lyst og sette min rustfrie E23 i garasjen hele vintern og bygge den litt om her og der men så igjen så må eg ha en skikkelig bil og ha i mellom tiden så min far kan igjen kjøpe av meg etter vinter då han har også blitt bitt av E23 basillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Hmm usikker.. men den er veldig fint gira ivertfall, får ikke sjekka eller med det første siden jeg er lapplaus du får gi bud, 5tusen er også for litt for lite hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Altså.. for å si det slik, kommer noen med 8k cash kontant så går bilen, DET er fin pris det! den må vekk nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 ka bruker den på milen med økonomisk kjøring? er det check Control på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Jepp check kontroll som funker, hva den bruker på milen veit jeg ikke.. har kjørt den hjem i fra nissedal og et par turer her hjemme bare. Har ikke lappen så har ikke fått brukt den, var meninga jeg skulle bruken som bruksbil når jeg fikk lappen tilbake men kom over annen bil istedenfor... går i klart tap ja, men må bare ha den vekk! trenger penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 bruker garantert og betydlig mindre bensin en 728 min då eg har 4 trinns kasse men følger det med vinterdekk så det går an og kjøre den over fjellet på denne årstiden?? og er den i stand til og bli kjørt til bergen på egen maskin? er det getrag 260 kasse som står i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 vinterdekka er ikke fine, er mere lekedekk vist du vill bruke dem til det, men til bergen kommer den ja! gikk klokkefint hjem fra nissedal, ang girkassa veit jeg ei, er fra e28 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 kjøre over fjellet på dårlige vinter dekk noen her som vet ka det koster og frakte noen felger over med dekk då eg har noen jævla gode vinter dekk på 728 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg