Gå til innhold

[SOLGT] e23 728 86` Fri omreg! NY PRIS [SOLGT]


Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

SOLGT

Km: 270.000

Selges som den står, litt små plukk:

-ny lyspære i lykt forran

-varmeapparatet kommer og går som det vill, kanskje bare dårlig kontakt veit ikke..

-noe rust, men ikke i bærandes konstruksjoner

-knekt fjær forran, fåes på motortechnik for rundt 400kr stykket.

eu-godkjent til april

528 motor som har kun gått 190.000, starter å går alltid

samt 528 girkasse (5trins) mye deiligere!

733 bakstilling

Ok sommerdekk, dårlige vinterdekk.

Billig og forsikre!

Egentlig ikke lyst til å selge, bilen er hærlig å kjøre men har skaffet meg diesel istedenfor.

63938-582552.jpg

large_63938-615536.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare utav ren nykjerrighet, kas turtall ligger den på i 80km't i 5 gir??

har litt lyst og sette min rustfrie E23 i garasjen hele vintern og bygge den litt om her og der :twisted:

men så igjen så må eg ha en skikkelig bil og ha i mellom tiden så min far kan igjen kjøpe av meg etter vinter då han har også blitt bitt av E23 basillen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp check kontroll som funker, hva den bruker på milen veit jeg ikke.. har kjørt den hjem i fra nissedal og et par turer her hjemme bare. Har ikke lappen så har ikke fått brukt den, var meninga jeg skulle bruken som bruksbil når jeg fikk lappen tilbake men kom over annen bil istedenfor... går i klart tap ja, men må bare ha den vekk! trenger penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker garantert og betydlig mindre bensin en 728 min då eg har 4 trinns kasse :cry:

men følger det med vinterdekk så det går an og kjøre den over fjellet på denne årstiden?? og er den i stand til og bli kjørt til bergen på egen maskin? er det getrag 260 kasse som står i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...