arne b Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 har en 525da med navi og tv, men kassetspiller, kan jeg koble til en org cd veksler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jepp. Du kan koble til orginal CD veksler til den. BMW har ettermonterings sett for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Vet ikke hva som er i din, men jeg så ihvertfall at magasinet fra Alpine spilleren i min forrige E34 er det samme som står i min E39 nå. Virker som det er Alpine spiller med BMW Logo som står i min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 God mulig. BMW lager ikkje dette sjølv. Dei bruke bl.a. VDO Dayton på navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne b Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Har fått tak i en org cd veksler, er det bare å koble til den på forsterkeren bak i bilen ved reservehjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå