Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 lurer på om jeg skulle ha disse på en e36 compact [/ edit: de er 8x17 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ser jo bra ut da.. Men nå er det jo mye bra å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ja. er jo det. hadde egentlig tenkt på momo corse men nå står jeg mellom de over eller disse her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 av disse to alternativene så ville jeg uten tvil valgt den øverste. (og gjerne i 18" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 uten tvil den øverste, gjerne i litt breiere dim enn 8"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ja. 18'' er gromt på 3 serie det men så brenner det i lommeboka hver gang dekka er burna i stykker. må jo ha ganske lav profil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Står valget mellom de to felgene du viser til i tråden, så synes jeg den øverste tar seg best ut. Men som noen skriver over her, det er mye å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 mente ikke 18"! Mente at du burde velge breiere felger. Altså breiere enn 8". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 ja. 18'' er gromt på 3 serie det men så brenner det i lommeboka hver gang dekka er burna i stykker. må jo ha ganske lav profil da Sliter du mye med det med din 316? Kjenner meg ikke helt igjenn i det problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 fult mulig å burne med 316 hvis man er motivert og bestemt. men selvfølgelig ikke på linje med en 320/325 Anders: skjønte det. var bare litt sen med svar på den over. er jo begrensa hva jeg får plass til uten å modde hjulbuene da. vil ikke knote for mye med det edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå