Gå til innhold

Hvordan skal kupélyset virke i en E36?

oro2
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noe galt med hvordan kupélyset skrur seg av og på automatisk. Siden det alltid har vært sånn, trenger jeg hjelp fra noen som kan fortelle meg hvordan det skal virke.

Nå er det slik at hvis jeg setter den i den midterste posisjonen på bryteren, så går det på automatisk når jeg skrur av tenningen, og dimmer ned etter ca 10 sekunder. Det ser ikke ut til å ha noen betynding om jeg åpner eller lukker dører. Skal det ikke også gå på når jeg f eks åpner en dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt driver også å fucker. plutselig fungerte det ikke i det hele tatt.

Lyset skal skru seg på når du skrur av bilen, skru seg av når du låser døra/evnt. venter en stund.

Det skal skru seg på når du åpner døra å slukke umidddelbart etter du vrir om nøkkelen for å kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan huske, så gjelder det alle dørene.

Sist jeg sjekket (1 uke siden) var alle sikringene hele, og kupélyset virket fint så lenge jeg skrur det på selv (eller når jeg slukker motoren). Sentrallåsen fungerer også helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik gjør mitt også, siste gangen det gjore det så kom det plutselig på om kvelden når jeg kom opp i ca 170kmt, blei jævli skremt.

Må vel gå ann å gjøre noe med det, har kobbla det ut nå jeg for det er så iriterende.

Lyste også i ca 22-25 sek etter at jeg hadde lukket døra når jeg satte meg inn. Dimma ned fortere når jeg låste bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem på min også. lyset kan plutselig skru seg på i en skarp høyresving mens jeg er ute å kjører. gjør ikke så mye på dagen ,men kvelden kan være litt slitsom vis jeg ikke skrur av lyset :evil:

Er nok dørbrytaren din som har dårleg kontakt...den som sit inni "låsen" i dørkarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...