osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 De siste dagne når det har vært klat ute så har motoren en tendens til å gå veldig ujevt på tomgang. I tillegg når jeg kjører trykker inn clutchen så går motoren så ujevnt at den går helt ned i 200omdreininger, og da har motoren en tendens til å kvele seg. I tillegg har jeg en lei tikking i motoren, veit ikke om dette kan ha noe å si. Noen som har noen innspill på hva problemet kan være?
osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 det er bare et problem mens motoren holder på å bli varm, altså ikke når den er helt kald, og ikke når den er helt varm.
osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 ingen som har noen tanker? =( trenger virkelig litt hjelp
osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 ingen som har noen tanker? =( trenger virkelig litt hjelp = /
Dirty Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 du kan starte med å feilsøke LMM tomgangsregulator, lambda. falsk luft! du har den fine m40 maskinen! som har problemer med kammen , at den ikke for nok smørring! så er nok kammen din som er slitt!
Singda Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 kan ikke si sikkert jeg altså men sjekka om du har nokk olje? er luftmengdemåleren i orden?
osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 fikk et tips om fra en kar som hadde hatt noe av det samme problemet. Han sa det som var galt med hans var autochoken, det var riktignok en passat. Høres det fornuftig ut?
jensemann23 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 det er ikke choke på bilen din.. jeg hadde akkurat samme problemet, og da var det gasspjeld sensoren som var ødelagt. Den koster 700,- på gs bildeler. Sitter under spjeldhuset. Jeg tok en diagnose for å finne feilen. skiftet den så ble den helt fin:)
jensemann23 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 det er ikke choke på bilen din.. jeg hadde akkurat samme problemet, og da var det gasspjeld sensoren som var ødelagt. Den koster 700,- på gs bildeler. Sitter under spjeldhuset. Jeg tok en diagnose for å finne feilen. skiftet den så ble den helt fin:)
osjaavik Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Gasspjeldsensor ey... håper du har rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå