Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg og bli litt forbannet.

Skulle skifte dekk på bilen min i dag og heiset den opp på "bukken" tok av felgene og leverte de inn for omlegging, kom tilbake etter en times tid ca og merket en oljeflekk på gulvet under bilen, tenkte i første omgang at dette kanskje var fra en bil som hadde stått der tidligere, men så heiset jeg bilen opp og gikk under for å se, joda det kom ifra bilen min.

Det er nesten umulig og se hvor det kommer fra fordi det har rent utover stag og diverse, så det drypler fra forskjellige plasser, men dette er sinnsykt irriterende med tanke på at selgeren sa at han hadde aldrig hatt motorvask på bilen for det var ikke nødvendig pga den verken lekker eller svetter olje, så nå er jeg rimelig forbanna

virker som jeg har kjøpt "katten i sekken" bare hoper seg opp med småbagateller.

Men er det noen som vet sånn ca hvor det KAN komme fra, om det eventuelt er noen pakninger eller foringer som er spesielt dårligere eller bør byttes oftere på m60 motorene kontra andre maskiner?

Olja er seig og tykk og helt svart så det ser ut som motorolje, jeg har sjekket bunnpanna, det kom ingenting derifra

ser ut som det kan komme lenger oppe fra motoren når jeg kikket, men er neimen ikke sikker.

Blir veldig glad for alle gode råd og tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...