Supermen Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 har et par felger med litt ødelagt/skrapt kant...ikke mye, men litt...(kjørt oppå fortau & sånt)... noen som vet om noen som fikser/sandblåser/sliper felger?? skulle ha lakkert de på nytt også etterpå....helst noen som gjør det rundt i vest-agder...?? noen?? -BMW Felger of corz- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg lakka felgene på min e34 for ca 2 måneder siden. De så ikke ut på grunn av steinsprut. Slipte ned med rodell maskin. Først p120 så p180. La slipegrunning på felgene. Slipte dette ned og lakkerte. Jeg jobber med dette, så om du ikke driver med sånnt selv vil jeg anbefale å få noen til å gjøre det. Ikke begynn å rot med lakkering sjøl. Blir bare mere styr å ta opp igjen jobben. Forhør deg med flere verksted. Prisene kan variere enormt. Bare så det er sagt, ikke sandblås felgene. Da vil de bli ødelagt. Få de heller glassblåst. Sandblåsing blir for grovt. Kan risikere du må sparkle hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Kan alltids komme å høre med lakkereren hos oss på bilsenteret vett du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå