Sir Hofstad Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hvis noen skal handle derfra og trenger en til for å dele portoutgifter med skulle jeg hatt med noe. har ikke VISA så derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det er dette firmaet som driver og selger kabler osv for diagnose osv: http://one-stop-factory.com Skulle hatt en kabel til ca 50 dollar, men minste bestilling er visst 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 hva er det man trenger da for å kjøre diagnose evt. nullstille service indikator på E34? er enda litt ny på akkurat de greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Har vært ganske mange innlegg her om dette temaet. Ser ut til at de fleste velger Carsoft, sikkert pga av tilgjengelighet for de som ikke er spesielt inne i diagnostikk. Hva det gjelder oss med eldre biler som E34, synes jeg det jeg har prøvd foreløpig har vært litt skralt. Blir lettere med bil som støtter OBD2 standard (>96). Men jeg holder på å teste ut noe som virker interessant, og hadde jeg fått tak i den kabelen kunne jeg kommet i gang med utprøving Vedr nullstilling er det letteste å jorde pin 7 i diagnosestikk med tenning i pos 2 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå