Bmw4life Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 hei, koed har en m30b30 til meg, men det stammer fra en 88 mod 730, den har vært på en automat bil, min 89 e34 er manuell, hva må jeg bytte over fra min egen motor for å få dette til å passe?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 bruk el-nette fra motoren du har. så må du huske på å sette i støttelager baki veiva.(til tappen på manuellkassa) mulig du må flytte over motorfesta,men dette ser du!
Bmw4life Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 noen som vet hva et firma vil ta ca for denne jobben=?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Bare å ringe å spør det... alt anna blir synsing..
Bmw4life Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 bruk el-nette fra motoren du har. så må du huske på å sette i støttelager baki veiva.(til tappen på manuellkassa) mulig du må flytte over motorfesta,men dette ser du! støttelager?? hva er det å hvor får man tak i`?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 orker liksom ikke å mate deg me alle opplysninger om et motorbytte... har du null peil så anbefaler jeg å sette vekk jobben.. jeg skrev hva jobb støttelageret hadde. Du finner det neppe hos en opelforhandler.
Bmw4life Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 orker liksom ikke å mate deg me alle opplysninger om et motorbytte... har du null peil så anbefaler jeg å sette vekk jobben.. jeg skrev hva jobb støttelageret hadde. Du finner det neppe hos en opelforhandler. hyggelig svar:) jeg bare spurte, du kunne faktisk ganske enkelt la vær å svare, du hadde nok ikke brukt noe mer tid på å svare på sprms mitt enn du brukte på det du skrev. har en kamerat av min mor som skal hjelpe meg med dette. men ting er greit å vite hvis man plutselig ikke kommer videre, en annen ting er også det at folk har kanskje lyst å lære av å til. å da er forum som dette jævli praktisk. synd du ikke føler for å hjelpe folk som vil lære å skru. men men, ikke noe jeg kan gjøre med dette.
Rogern Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 når motorn kommer fra en bil med automat er d bare et åpent hull i veiva på clutchsiden. konvertertappen står inni der og er en del tykkere enn tappen på en manuell girboks. så når du skal sette i manuell må du sette inn et lager i veivtappen. del 3 på bilde. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8335.gif koster bare litt over en 100-lapp
Bmw4life Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 takk for et meget fornuftig å bra svar.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 orker liksom ikke å mate deg me alle opplysninger om et motorbytte... har du null peil så anbefaler jeg å sette vekk jobben.. jeg skrev hva jobb støttelageret hadde. Du finner det neppe hos en opelforhandler. hyggelig svar:) jeg bare spurte, du kunne faktisk ganske enkelt la vær å svare, du hadde nok ikke brukt noe mer tid på å svare på sprms mitt enn du brukte på det du skrev. har en kamerat av min mor som skal hjelpe meg med dette. men ting er greit å vite hvis man plutselig ikke kommer videre, en annen ting er også det at folk har kanskje lyst å lære av å til. å da er forum som dette jævli praktisk. synd du ikke føler for å hjelpe folk som vil lære å skru. men men, ikke noe jeg kan gjøre med dette. Jeg skrev hva støttelageret var til.. å en bmw,del kjøper vi vanligvis hos en?? en som forhandler bmw deler! OK. muligens svaret var litt surt,, men blir oppgitt når folk spør om ting som er helt logiske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå