Terje320d Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 hei.. Har som skrevet i topic kjøpt meg seter med varme og el-korsryggstøtte... Men var ikke dette i bilen tidligere.. Noen som vet om det ligger strøm til det i bilen org. eller om jeg må legge opp eget? I tilfelle, noen som vet hvordan jeg skal koble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Prøv å løfte opp teppet under fremsete foran luftelyren. Er du heldig ligger det kontakt til deg der, hvis ikke får du si ifra skal jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 ok.. skal sjekke i morgen:) Kontakter deg her eller på pm hvis jeg ikke finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jepp er ikke no vanskelig igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er elektriker så er ikke noe problem for meg å trekke opp nytt om det ikke ligger, bortsett fra at jeg ikke vet hva som er +/-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 ring bmw så fort som mulig å få tilsendt koblingsskjema. e34 er ikke laget for at du skal kunne ettermontere elektriske seter. så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Fremdeles er det slik det ligger ledninger i mange av E34ene... Koblingsskjema kan folk få hos meg. Og for de som ikke har ledningene helt til under setet er kontakten som regel klar under rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 jeg venter fortsatt på pengene du skulle overføre for kjøp av setene mine... har sendt sms som du ikke har svart på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå