Singda Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 hei. når jeg satte inn nippel i bunnpanna for returen ifra turboen så va jeg sikker den kom over oljenivå men så glemte jeg bunnpanna er litt skrå når den er skrudd på, (gjelder e36 325i,91 mod) hvor kan jeg ha returen egentlig? siden turboen er så lavt ned
Gjest Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Har du stor nok innerdiameter så holder det kanskje.
Singda Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 okey,har ikke like stor diameter på nippelen som står i bunnpanna jeg da, pluss at den peker nedover,har skrudd den inn ikke sveisa. så har jeg en ganske tjukk slange ifra adapteren på utløpet på turboen som er ca 17mm indre diam, så snerves det inn til en slange som er ca 12 mm indre diam så er sikkert indre diam i nippelen på bunnpanna 10mm ca (merka når jeg tok av slangen på utløpet på turboen så rant det en go del olje ut ifra turboen så tydelivis at det oppleget jeg har ikke funker noe særlig=/ noe forslag hva jeg kan gjøre? bruke en liten oljepumpe eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå