mudbug Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hei! Jeg fikk lakkasje under den runde (svart som stikker inn i) på spylevæskersbeholderen,Er det noe her som har erfaringer på denne. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Intensiv spylervæske beholderen eller den normale? Hvis det er den minste (intensiv) så er dette et vanlig problem. Jeg prøvde å tette med silikon og stripse pumpen hardt på plass uten hell. Har hørt at folk har fått det tett med paknigspasta som inneholder lim, men har ikke prøvd dette selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja, det er den minste med den svarte sylynderen som stikker inn, jeg tror den er vaskerpumper. Den lakk rett over den som stikker i væskerbeholderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hvis det er der pumpen går inn i beholderen, så har jeg også opplevd dette. Jeg tok ut pumpa og la på en del runder med tape, slik at stussen ble noe tykkere. Etter dette har det vært tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Fyll på med tettningsmasse. Husk å tøm tanken såpass at det er tørt hvor du skal lime. Ta en teip som holder pumpa på plass mens tettningen tørker. La det stå over natta. Jeg gjorde dette med en spylertang som var nesten delt i 2 etter en kresj. Ble tettere en noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei! Kan dere fylle helt til topp med spylevæsker??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 her er lekkasje ser nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 skal vel gå å fylle helt opp, ja. Kan være at du har en pakkning som er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tror ikke det bare er pakningen som er gåen, det er rett og slett for dårlig laget fra begynnelsen. Lekker på 7 serien og gjorde det på 5 serien min også. Skal prøve å tette med pakinkgsmasse med lim til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg skifter spylepumpe og ingen lekkasje mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 det samme skjedde med meg også på min e34.. der var det selve pumpa som du nevner over her som lakk(sprekt?). bytta den og alt var som nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå